آموزش مدیریت محصول (مقدماتی)
درباره این دوره
در دنیای پرسرعت امروز، موفقیت یک محصول تنها به داشتن ایدهای خلاقانه محدود نمیشود؛ بلکه نیازمند مدیریت دقیق و هوشمندانه است. هر محصولی، از توسعه اولیه تا عرضه نهایی، به یک رهبر قوی نیاز دارد …
اهداف یادگیری
آشنایی با تکنیکها، نگرشها، اصطلاحات و وظایف یک مدیر محصول
توسعه مشتریان
توسعه محصول
آمادهسازی شما برای ورود به بازار کار
پیشنیازها
- الکترونیک تا حدودی یک فناوری ریاضی فشرده است ، بنابراین نگرش مثبت (نترس) درباره ریاضیات مفید خواهد بود.
برنامه تحصیلی
13 ساعت